26 sierpnia 2015

FOLLOW ME ON INSTAGRAM #16

W rodzinnym Jednorożcu, gdzie jestem od dwóch i pół tygodnia, naprawdę odpoczywam. Z dala od miejskiego zgiełku, za to z czasem wypełnionym po brzegi: wyjazdami kapliczkowymi, spotkaniami z mieszkańcami, badaniami regionalnymi, szperaniem po bibliotekach, genealogią rodzinną, zabawami z siostrą czy pichceniem w kuchni. Nie mówię, że w Warszawie jest źle, ale gdy wjeżdżam do Jednorożca, to od razu mi się gębusia śmieje ;) Dzisiejszy post to zdjęcia z Instagrama z ostatniego miesiąca: część ze stolicy, a większa część z rodzinnych stron. Miłego oglądania!






































Poprzednie instagramowe posty: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK i KLIK


Mój profil na Insta: KLIK.




Do następnego!

2 komentarze:

  1. Cześć !
    Od dłuższego czasu jestem Twoim wielkim fanem. Uważam że oprócz tego, że piszesz fajne posty jesteś bardzo ładna. Bardzo chciałbym się z Tobą spotkać/umówić. Zbierałem się do tego od dłuższego czasu, mam nadzieje że potraktujesz ten komentarz poważnie. Mój numer tel. 530 837 479, czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam, Cichy Wielbiciel :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy Cichy Wielbicielu!

      Dzwoniłam dziś do Ciebie i dziwnym trafem okazało się, że odpowiedział głos mojego narzeczonego. Czy to przypadek? ;)

      Pozdrawiam
      Marysia

      Usuń