28 sierpnia 2014

FOLLOW ME ON INSTAGRAM #3

Trzeci miesiąc na Insta, 67 postów, jest dobrze: KLIK. Polubiłam tę aplikację, zdjęcia staram się wrzucać regularnie. A co uchwyciłam w tym miesiącu? Zapraszam! :)


Cale życie w podroży. #poojatour #pseudowakacje #waw #car #warsaw #wawa #brumbrum #wdrodze #summer #lato #upal #zarsiezniebaleje
I am bolly freak ;) #indian #indie #india #bollywood #freak #makeup #mejkap #hinduska #waw #warsaw #wawa
Bocian się odwrócił, niedobrak. #lato #summer #wies #village #sianokosy #bocian #kw
W domciuuuu! <3 #home #jc #jednorozec #rainyday #widokzokna
Mnie tam na wsi jest dobrze ;) #lato #summer #sunnyday #spacer #sianokosy
Kto chce wziąć udział w badaniu i zapisać się w historii? ;) #jednorożec #jc #kurpie #uw #studia #pasja #regionalizm #historia_regionalna
Kolejna wycieczka historyczna po Jednorożcu zaliczona. #jc #jednorożec #historia_regionalna #pasja #home
Wczorajsza pogradowa tęcza nad nowo powstającym budynkiem remizy OSP w Jednorożcu. #tecza #rainyday #rainbow #jc #jednorożec #jednorozec #osp #deszcz #burza
W końcu jestem wyższa i szczuplejsza! ;) #shadow #waw #warsaw #warszawa #nowy_swiat #poojatour #sun #sunnyday #słońce
#natural_make_up #meeting #mejkap #beauty #waw #wawa #warsaw #warszawa #summer #lato
Co ja pacze, różowe słupy elektryczne pod Chorzelami. #chorzele #mazowsze #takimamyklimat #rozowytakistylowy #road #pink #poojatour #calezyciewpodrozy
Cześć, jestem Mechcia ;) Moje mleko jest najlepsze pod słońcem, a dzisiaj wydoiła mnie Marysia :) #koza #jednorozec #jednorożec #jc #home #goat #summer #lato #pseudowakacje
Ale mamy piękne królisie ;) #rabbit #home #jc #jednorożec #jednorozec #królik #animals #wieś #kurpie #rabatki
Brazylijskie krzesło z Biedronki pod kolor sukienki, takie cuda tylko w Jednorożcu. #jednorożec #jednorozec #jc #pseudowakacje #holiday #home #summer #biedronka
Podobno w Polsce żyje tylko kilka żubroni. Ci, którzy tak uważają, nie byli chyba w Drążdżewie :p #animal #animals #żubroń #hybryda #summer #lato #pseudowakacje #mazowsze
Przez rok od ścięcia włosy urosły mi prawie 20 cm. Nie jest źle ;) #hair #wlosy #summer #lato #zaciesz #longhair #nowaszminka #essence #lipstick
Cześć ;) #snail #slimak #rain #warsaw #zoliborz #żoli #warszawa #waw #animal

Poprzednie instagramowe posty: KLIK i KLIK.

Do następnego! :)

PS. Wybaczcie ciszę na blogu, mam sporo na głowie, kampania wrześniowa, licencjat, te sprawy. Szykują się też małe zmiany na blogu, stay tuned! :)


2 komentarze:

  1. Marysia, strasznie uwielbiam czytać Twoje posty. Zawsze zaglądam tu gdy jest coś nowego, uwielbiam Twój styl pisania, zapał do odkrywania nowych miejsc i przedstawiania nam fascynujących historii. Widzę jak wiele pracy i wysiłku wkładasz w to co robisz, i jestem pełen podziwu.
    Jesteś genialnym człowiekiem, z piękną pasją. Dzielisz się z nami takimi ciekawostkami, historiami czy opowieściami że wypada podziękować.
    Dziękuję za Twój blog, bo coraz lepiej mi idzie odkrywanie na nowo okolicy :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, co za komentarz! Aż mi szczęka opadła! Dziękuję <3 Na razie mały zastój na blogu, ale mam nadzieję, że już od początku października wrócę regularnie. Ze zdwojoną siłą! :) Jeszcze raz dziękuję! Twoja opinia będzie moją dzisiejszą "pozytywną myślą"! Przesyłam serdeczne pozdrowienia i uściski z wietrznej z deszczowej (a jakże) stolicy :)

      A teraz ja będę czytać Twój blog. Nie wiedziałam, że piszesz! :P Powodzenia! :)

      Usuń