27 czerwca 2015

FOLLOW ME ON INSTAGRAM #14

Nie zwalniam tempa i pomimo tego, że teoretycznie trwa sesja i powinnam zająć się egzaminami (których w tym roku, na szczęście, nie mam, piszę za to kilka prac zaliczeniowych, na razie jest dobrze!), realizuję swoje plany i pasje. W ostatnim czasie nie zabrakło więc wyjazdu w poszukiwaniu świątków w gminie Jednorożec, konferencji naukowych, Bollywood... Zapraszam na kolejny post z instagramowymi zdjęciami. Trochę w innej niż zazwyczaj formie, ale mam nadzieję, że się spodoba.





































Poprzednie instagramowe posty: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK i KLIK.
Mój profil na Insta: KLIK.


Dzięki za zajrzenie na bloga ;) Zapraszam też na fanpage (zakładka u góry pod banerem - btw, zauważyliście, że zmieniłam baner na blogu? Zapewne tylko czasowo - Polona Typo jest super, ale wszyscy z niej korzystają, więc nie byłam zbytnio oryginalna w wyborze nagłówka zastępczego - niedługo bowiem zamierzam zrobić nowe zdjęcia, jak najlepiej pasujące do nazwy bloga, trzymajcie kciuki!). Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz