30 sierpnia 2016

Trochę prasy, trochę radia - moje projekty w mediach

Czas płynie, moje projekty regionalne się rozwijają. To też sprawia, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy od publikacji ostatniego postu na temat artykułów prasowych, ukazało się kilka kolejnych. Tym razem postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce - dosłownie. Dlatego też w niniejszym wpisie zapoznać się możecie nie tylko z artykułami na temat moich inicjatyw, pisanymi przez dziennikarzy lokalnej prasy, ale i z moimi tekstami. Przy okazji publikacji reportażu z odpustu parafialnego w Jednorożcu 15 sierpnia, który jednocześnie był okazją do świętowania stulecia parafii, wystosowałam apel o pomoc do czytelników różnych tytułów, ukazujących się na rynku prasowym w mojej małej ojczyźnie. Poza tym możecie przeczytać kilka słów o audycji radiowej, w której miałam przyjemność wziąć udział.




Artykuły podzieliłam na grupy według klucza tematycznego. Aby wygodnie przeczytać artykuł, kliknij na dane zdjęcie, a potem prawym przyciskiem myszy wybierz "otwórz obraz na nowej karcie" i powiększ go.


I. Teksty dziennikarzy lokalnej prasy
1. O mnie i moich projektach w "Wieściach znad Orzyca", maj 2016



2. O książce "Kapliczki, figury i krzyże przydrożne w gminie Jednorożec"
a) relacja ze spotkania w Chorzelach w "Tygodniku Przasnyskim", nr 26/2016
b) o spotkaniu w dworku w Chojnowie podczas Pikniku Historycznego - "Kurier Przasnyski", numer z 10 sierpnia 2016 r. (o tym samym na stronie internetowej gazety: KLIK)


c) o spotkaniu w Chojnowie i promocji książki w "Tygodniku Przasnyskim", numer 33 z 16 sierpnia 2016 r. 


c) fotoreportaż na stronie "Tygodnika Ostrołęckiego": KLIK


3. O projekcie stypendialnym, czyli monografii mojej rodzinnej parafii Jednorożec w "Tygodniku Przasnyskim", nr 34 z 23 sierpnia 2016 r.


II. Moje teksty w lokalnej prasie
1. O ŚDM w 1991 r. w okolicznościowej "Gazecie Pielgrzyma", wydanej na północnym Mazowszu w połowie lipca br.


2. O odpuście 15 sierpnia oraz stuleciu parafii Jednorożec:
a) apel w "Kurierze Przasnyskim" - prośba o pomoc w przygotowaniu monografii parafii Jednorożec (numer z 10 sierpnia 2016 r.)


b) apel na stronie internetowej "Tygodnika Ostrołęckiego": KLIK.

c) reportaż w "Kurierze Przasnyskim" z 17 sierpnia 2016 r.


d) reportaż w "Głosie Katolickim" z 21 sierpnia 2016 r.


e) artykuł w "Tygodniku Ostrołęckim", nr 34/2016



III. Audycje radiowe
Chociaż już w podsumowaniu lipca wspominałam o tym, że byłam gościem radia RDC, nie mogłam sobie odmówić przypomnienia tej audycji w tym wpisie, który jest swego rodzaju moim prasowym pamiętniczkiem :)

Jeśli jeszcze nie słuchaliście podcastu z audycji "Lokalnie" z 6 lipca, to zapraszam: KLIK. Prowadząca Monika Zdziera pytała mnie o zagadnienia związane z książką "Kapliczki, figury i krzyże przydrożne w gminie Jednorożec". Jeśl chcecie się dowiedzieć m.in., jak szukać przydrożnych obiektów sakralnych w swoim otoczeniu oraz czym gmina Jednorożec różni się od centralnej części Kurpiowszczyzny, jeśli chodzi o tą tematykę, koniecznie powinniście połuchać nagrania.



Do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz