1 maja 2015

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: kwiecień 2015

Zapraszam Was na podsumowanie zeszłego miesiąca. Już na początku roku wiedziałam, że kwiecień będzie intensywnym miesiącem, ale żeby aż tak!? Dużo się działo :)



Zacznijmy od podsumowania małych radości i sukcesów w kwietniu ;)
  • moja blogowa strona na Facebooku: KLIK oraz strona projektu "kapliczkowego": KLIK rosną w siłę - na fanpage'u bloga trwa konkurs, link do wydarzenia: KLIK - zbliżamy się do 1000 polubień, kto zgarnie nagrody? Zobaczymy :)
  • święta minęły mi bardzo miło, choć nie udało mi się odpocząć ;) za to zrobiłam kilka zdjęć pięknemu Grobowi Pańskiemu w kościele w Jednorożcu:



  • odbyło się trzecie spotkanie z cyklu "Filmowa podróż do Indii" w ramach projektu BOLLYWOOD DAYS - obejrzeliśmy film "Waris Shah - Ishq Daa Waaris", który pozytywnie mnie zaskoczył ;) 
  • byłam na najlepszym wieczorze panieńskim, jaki mogłam sobie wyobrazić! Luiza <3 Wszystkiego, co najpiękniejsze na nowej drodze życia!
  • konferencyjnie - na razie przerwa, ale tylko od wygłaszania referatów. W dniach 17-18 kwietnia współorganizowałam konferencję "Relacje - więzi - zależności. Kontakty międzyludzkie w średniowieczu". Poznałam wspaniałych ludzi, wysłuchałam bardzo dobrych referatów i miałam przyjemność moderować dwa panele - po jednym każdego dnia konferencji.






  • jak zawsze - intensywnie pracuję nad "Teką Historyka" oraz przy projektach w Zrzeszeniu Studentów Polskich UW. Poza tym, przejęłam obowiązki przewodniczącej RU ZSP UW;
  • odebrałam dyplom ukończenia studiów licencjackich z wyróżnieniem, co mogliście zobaczyć na zdjęciu na Instagramie w ostatnim poście;
  • 23 kwietnia wzięłam udział w finale Zwolnionych z Teorii - olimpiady projektów społecznych, o której pisałam Wam na blogu: KLIK. "Ku Chwale Wyklętych - turniej piłkarski" zdobył główną nagrodę! <3 Drużyna została też nagrodzona za najlepszy projekt sportowy i najlepsze wydarzenie publiczne! <3 Co za radość! Jeśli jeszcze nie wiecie, na czym polegał wspomniany projekt, odsyłam do posta, w którym opisałam inicjatywę: KLIK. Poza tym, spotkałam też Wiktorię z bloga Fiki Blog (serdecznie pozdrawiam!) i dziewczęta z projektu "Kocham Kurpie". Dowiedziałam się też, że Prezes Fundacji Social Wolves, organizatora olimpiady, jest z pochodzenia Kurpianką! A że Kurpianki muszą się trzymać razem, nie obyło się bez pamiątkowego zdjęcia :D




  • w dniach 24-26 kwietnia odbył się finał mojego projektu BOLLYWOOD DAYS! <3 Niesamowite wydarzenie - opiszę je w kolejnym poście :) Na zachętę - kilka zdjęć ;) Każdego dnia miałam inne sari *_*



Statystyki są naprawdę w porządku:

KWIECIEŃ 2015 NA BLOGU

Łączna liczba wyświetleń na blogu: 118 224

Liczba wyświetleń na blogu w tym miesiącu: 11 212

Łączna liczba postów opublikowanych na blogu: 258

Liczba opublikowanych w miesiącu postów: 3

Najpopularniejszy post w tym miesiącu: KALENDARIUM HISTORII POLSKI: listopad (3 309 wyświetleń) 

Liczba obserwatorów bloga: 18

Liczba fanów na fanpage'u na Facebooku: 969 (+33) 


Systematycznie aktualizuję wpisy z serii MAŁA OJCZYZNA: KLIK. Opublikowałam 3 posty, w których:
  • podsumowałam marzec: KLIK
  • jak co miesiąc, podzieliłam się instagramowymi zdjęciami, za pomocą których uwieczniłam miłe chwile: KLIK
  • i uwaga! coś niesamowitego! opublikowałam wpis regionalny! :D opisałam bowiem jednostki OSP w gminie Jednorożec: KLIK

Co się wydarzy w maju? Oprócz tego, co zaplanowałam (a planów mam sporo), niczego nie mogę przewidzieć ;) 


Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz