1 października 2014

BLOGOWE PODSUMOWANIE: wrzesień 2014

Wrzesień 2014... Cóż, jeden z intensywniejszych miesięcy mojego życia ;) Wybaczcie (po raz kolejny) za taką ciszę na blogu i brak postów, jednak miałam bardzo ważny powód, aby tak zniknąć. Ten post piszę już jako posiadaczka licencjatu z historii na UW. Pracę dyplomową "Parlamentaryzm w Wielkim Księstwie Litewskim w świetle II Statutu Litewskiego. Założenia i praktyka do 1572 roku" napisałam na ocenę celującą. Nawet nie wiecie, jaka jestem szczęśliwa! 





A cieszy mnie też to, że pomimo takiej zawiechy na blogu nadal tu jesteście. Komentowaliście, pisaliście wiadomości prywatne, maile. To wiele dla mnie znaczy <3


WRZESIEŃ 2014

Łączna liczba wyświetleń na blogu: 54 334

Liczba wyświetleń na blogu w tym miesiącu: 4239

Łączna liczba postów opublikowanych na blogu: 215

Liczba opublikowanych w miesiącu postów: 4

Najpopularniejszy post w tym miesiącu: BLOGOWE PODSUMOWANIE: sierpień 2014 (80 wyświetleń)

Najczęściej komentowany post w tym miesiącu: BLOGOWE PODSUMOWANIE: sierpień 2014 (4 komentarze)

Liczba obserwatorów bloga:  15 (+1)

Liczba fanów na fanpage'u na Facebooku: 783 (+9)



Dziękuję za Waszą aktywność! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz