1 czerwca 2014

POZYTYWNE MYŚLI: maj


Maj zleciał mi tak szybko i tak intensywnie, że nawet nie zauważyłam, jak czas nieubłaganie płynie... Zapraszam na pozytywne myśli maja! Duuużo się działo!


1. Wiedźmin 2 :D
2. Zapiekanka z Koteczkiem <3
3. "Wolę badziew" :D
4. Miły i długi komentarz na blogu ;)
5. Nie tak źle jest z moim licencjatem, działamy ;)
6. "Konopielka", polecam przeczytać. Uśmiałam się :)
7. Wizyta na Indologii UW :)  
8. Moja siostra na swojej I Komunii będzie śpiewała psalm! <3
9. Ładuję bateryjki lowjościowe :D
10. Spacer i zdjęcia - po pół roku w końcu mamy jakieś nowe ;)
11. Poojam z Koteczkiem :*
12. Kisiel wiśniowy, mniam ;)
13. Nagrałam wywiad dla radia ESKA i WAWA! *_*
14. Bedziemy mieć fotografa i film z imprezy indyjskiej <3
15. Podział zadań - ZSP UW działa!
16. I dzień BOLLYWOOD DAYS czyli Dni Indyjskie na UW - Magdalena Niernsee, omg *_*
17. II dzień imprezy indyjskiej - jestem miszczem ogarniania kryzysów, zmieniania harmonogramu i sprzętu komputerowego :D
18. Piękne zdjęcia z dni indyjskich.
19. Pozytywny odbiór Bollywood przez osoby, które nigdy do tej pory nie widziały żadnego indyjskiego filmu - idealnie!
20. Moje dzieci w podstawówce chcą, żebym została na zawsze <3 
21. ZSP all the time <3
22. Czytam "Kwiat kalafiora", wspomnienia wracają, jest mi tak błogo... *_*
23. "Zakochani w wolności" <3
24. Nauczyłam się robić kluski śląskie ;)
25. I Komunia mojej siostry Magdy! <3 Po prostu love <3
26. Warszawa-Żyrardów-Nieborów-Arkadia-Łowicz!
27. Łowicz-Sobota-Tum-Łęczyca-Uniejów-Kalisz-Gołuchów!
28. Gołuchów-Krotoszyn-Milicz-Trzebnica-Wrocław!
29. WrocL<3VE!!!
30. Wrocław-Opole-Warszawa. Objazd zaliczony na 5!
31. Telefon od siostry :)




2 komentarze:

  1. Pozytywny miesiąc! Zazdroszczę wyjazdu do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozytywny i ciągle w biegu! czuję, że czerwiec będzie podobny ;)

      Usuń