30 czerwca 2014

POZYTYWNE MYŚLI: czerwiec

Czerwiec przemijaaa! :P Jak każdy miesiąc w tym roku, tak i ten zleciał mi bardzo szybko. I już pół roku 2014 za nami. Co mnie najbardziej ucieszyło każdego dnia czerwca? Zapraszam! :)


1. Wrzuciłam pierwsze zdjęcie na Instagram ;)
3. Przygotowałam część zaliczenia z dydaktyki, so proud! :P
4. Dostałam piękny parasol :)
5. Pierwsze lody w tym roku - truskawkowe :)
6. Relacje o latach 80. XX w. w wykonaniu moich rodziców i znajomej - niezmiernie ciekawe! :)
8. Mega ostre indyjskie chipsy! :D
9. Wpadła kolejna piątka :P
10. Jeden egzamin z głowy...
12. "Mam wrażenie, że Pani zawsze bardzo dokładnie przygotowywała się na zajęcia." Kolejna piątka! Can't belive!
13. Zdałaaaam angielski pisemny!
14. Znalazłam w szafie spodnie, które leżą na mnie idealnie, a o istnieniu których zupełnie zapomniałam :P
16. Pokonałam swoją niewiarę we własne możliwości :)
17. Jak słodko pogadać z siostrą <3 ma 9 lat, a jest moją najlepszą przyjaciółką :)
18. Łacina zaliczona już prawie w całości, a ja jestem szczęśliwą posiadaczką nowej sukienki z Orsay.
19. Dzień odpoczynku - mogę w końcu poświęcić się blogowaniu :)
20. Kupiłam okulary przeciwsłoneczne, w końcu!
23. Przeemiły komentarz na blogu + zaliczenie dwóch semestrów łaciny, booya!
24. Nową Biedronkę otworzyli 8 minut autobusem ode mnie :P
25. Kolejne zaliczenia (mam nadzieję) z głowy.
26. ZSP! <3
27. Zdałam egzamin z łaciiiiiiiiiny na 4!!!
29. Spacer z ukochaną siostrą po Jednorożcu - wycieczka krajowznawczo-historyczna zaliczona! :)
30. Sałatka zrobiona przez mamę! *_*

A co Was ucieszyło w tym miesiącu najbardziej? :)





4 komentarze:

  1. Sukienka boska!!! Gratuluję zdania egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      PS. Jest trochę do przerobienia, karczek jest źle uszyty, ale od czego ma się mamę :D

      Usuń
  2. A kwiatek to setkrezja purpurowa - też ukorzeniłam ostatnio kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń