28 lutego 2014

POZYTYWNE MYŚLI: luty

Kolejny miesiąc nowego roku dobiegł końca. Przecież niedawno był Sylwester i już koniec lutego?! Jakim prawem?! :D Aby umilić sobie upływający czas, w lutym również notowałam moje pozytywne myśli, czyli to, co mnie ucieszyło i wywołało uśmiech na twarzy każdego dnia tego miesiąca. 

Zapraszam!



1. Dobra rada od siostry (8 lat): wymocz nogi w wodzie z solą ;)
3. Jeśli gadam z mamą przez telefon, to nie muszę czekać na autobus czy tramwaj, wszystko podjeżdża od razu ;)
4. Jak dawno nie jadłam kiwi! Zaległości nadrobione ;)
5. NAPRAWDĘ uwielbiam Biedronkę :D
6. Nauczyłam się robić skład tekstu do druku! :)
7. Skończyłam artykuł! ;P
8. Co jak co, ale pomidorówkę robię cudowną ;)
9. Tata znów śpiewa w chórze! :D
10. Biedronkowa czarna herbata z miętą o smaku czekolady! Cudo :)
11. Kisiel pomarańczowy :)
12. Znalazłam w necie zdjęcie mojej siostry z konkursu piosenki, który wygrała w czerwcu 2013  :)
13. Miły komentarz na blogu :)
14. Zapiekanka na każdej randce to podstawa :)
15. Spotkanie z Moniką! :*
16. Angielski z Koteczkiem :) Fajnie być nauczycielem :)
17. Książka o I wojnie światowej w moim regionie zamówiona i już do mnie idzie :)
18. Kolejna szansa na promocję bloga przede mną :D
19. Kupiłam w Biedronce i zrobiłam sobie na obiad Rigatoni Pomodore z Frosty, naprawdę dobre ;) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zmieniła przepisu, polecam dodać suszoną bazylię, oregano i trochę przyprawy do leczo :P
20. Moje pierwsze spotkanie w ZSP :)
21. Jadę do domku! :)
22. Moje rodzeństwo też polubiło herbaty z Biedronki :)
23. Piotruś lekiem na całe zło :) Uwielbiam Jego głos :*
24. Sprawa z seminarium rozwiązana. Będzie dobrze! :P
25. Tosty ze zwykłego chleba też są pyszne!
26. Kolejny wywiad - tym razem prasowy, już niedługo ;)
27. ZSP UW - lubię to! :)
28. Uwielbiam uszczęśliwiać mojego Ukochanego!



Mam nadzieję, że każdego marcowego dnia również znajdę takie małe radości :)




4 komentarze:

  1. ale swietny post, bardzo milo sie go czytalo :)
    dorey-doorey.blogspot.com
    klikniesz u mnie w linki sheinside? proszę, pomóż spełnić marzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i miło się go przygotowywało ;) zachęcam - spróbuj zapisywać co Cię ucieszyło danego dnia, na początku tylko dla siebie, zobaczysz, że będziesz mieć więcej energii i radości w sobie ;) a potem, jeśli będziesz chciała się podzielić swoimi małymi radościami z innymi, możesz opublikować taki post ;)

      Usuń
  2. Chyba podkradnę Ci pomysł i też będę notować codzienne przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń