31 stycznia 2014

POZYTYWNE MYŚLI: styczeń

Coś czuję, że w tym roku wprowadzę jeszcze więcej nowości na blogu, niż planowałam jeszcze pod koniec 2013 roku czy na początku tego roku. Wszystko dzięki blogom, które obserwuję. Otóż znalazłam bardzo fajny i prosty sposób na motywowanie się i pozytywne myślenie każdego dnia, serio! Jeśli chcecie wiedzieć, o co chodzi, czytajcie dalej :)

Miesiąc temu TheOleskaaa zamieściła na swoim blogu post z pewnym projektem. Postanowiła, za przykładem dwóch innych blogerek, zapisywać każdego dnia kilka słów, pozytywnych myśli na temat tego, co danego dnia ją ucieszyło. Kiedy to zobaczyłam, nie wahałam się ani chwili. To świetny pomyśl na motywację każdego dnia nowego roku! Dlatego rozpoczynam nową serię na blogu, czyli POZYTYWNE MYŚLI. Na koniec każdego miesiąca będę publikować moją listę pozytywów. 




Zaczynamy!

1. Wspaniały Sylwester z Ukochanym! <3 <3 <3
2. Ponad 400 lajków na fanpage'u, dziękuję! :*
3. Spaghetti :)
4. Hobbit. Niezwykła podróż. Czy tylko ja tak bardzo przeżywam filmy fantasy? :P
5. Buzię widzę w tym światłu! Kili i jego low do Tauriel, soł słit. Hobbit. Pustkowie Smauga.
6. Przemiły komentarz na blogu :)
7. Decyzja z dziekanatu, uff!
8. Nie było zajęć z prawa! Nie żebym się cieszyła z choroby prowadzącego, ale skończyłam 3 godziny wcześniej ;)
9. Super ostra indyjska tikka masala, dzieło własne.
10. Świece zapachowe i patelnia z Biedronki, a co!
11. Siostra jedzie na basen w piątek :D
12. Zgłosiłam się do konkursu BLOG ROKU 2013! (info TUTAJ) :)
13. W końcu mam temat na licencjat! :D
14. Bardzo miłe zajęcia z historii Polski XIX wieku.
15. Zaciesz i głupota przed zajęciami z prawa, człowiek pada na twarz, ale znajomi są niezawodni, nie dają spać :D
16. Znalazłam w Arkadii w Empiku dwa zielone koszyczki słomiane, wszędzie ich szukałam! :)
18. W końcu się wyspałam :P
19. Koncert kolęd z różnych państw świata.
20. Jest dostępny wywiad ze mną TUTAJ :) ale się uśmiałam z samej siebie ;)
21. Dwa przedmioty już zaliczone na 5 :)
22. Dostałam się do kardiologa! W końcu ;)
23. Muza z lat 90., so great!
24. Zrobiłam notatki na zaliczenie z historii powszechnej XIX w.!
25. Rozmowa na Skype z Piotrusiem <3
26. W końcu udało mi się sprawić, że kaloryfer w pokoju grzeje przyzwoicie, teraz tylko muszę sprawić, żebym nie miałam tak zimnych stóp ;)
27. Zaliczenie z psychologii społecznej czyli wieczór z ludźmi ze specjalizacji nauczycielskiej, uwielbiam Was <3
28. Zrozumienie bez słów ze strony Luizy, dziękuję! :*
29. Prawo zdałam na 5!
30. Akademia Mediów - co za spotkanie! Wspaniałe chwile i wspaniali młodzi ludzie <3
31. IndiaShop x 2 <3 <3 <3

A Wy? Z czego najbardziej cieszyliście się w styczniu? Czekam na Wasze kometarze :)



2 komentarze:

  1. Hej ;) Świetny pomysł z tą listą ;) Punkt 30. najlepszy... ;) Uwielbiam takie nowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! miałam iść tylko pomóc przy organizacji, a przemiło spędziłam czas z naprawdę fajnymi ludźmi :) oby więcej takich spotkań <3

      Usuń