30 grudnia 2013

Co jest Ci potrzebne w 2014 r.?


Kochani! 

Uwierzycie, że to już koniec roku?! Niemożliwe :P Czas płynie tak szybko...

To był dla mnie bardzo ważny rok, przełomowy. Zmieniłam uczelnię, przeżyłam poważny wypadek i wyszłam z niego, dzięki Bogu, cała, choć do końca życia będę zmagać się z jego skutkami... Niemniej cieszę się, że nadal tu jestem. W maju śmiałam się, że widocznie mam sporo do zrobienia, skoro Bóg zawrócił mnie i pozwolił zostać.

Ale dość o mnie! Jaki dla Was był ten rok? Pozytywny? Czy przeżyliście coś, co Was zmieniło? A może był to rok zwyczajny, taki jak każdy inny, a właśnie w swej prostocie piękny?

Pomyślcie nad tym, co działo się przez ten rok, nie bójcie się poddać melancholii i przemyśleniom, są one potrzebne właśnie teraz.
Z okazji Nowego Roku 2014 chciałabym życzyć Wam, byście każdy dzień spędzali z uśmiechem i walczyli z przeciwnościami losu. Głowa do góry i do przodu! :)



Panie, połóż zbytkowi granice
i pozwól granicom być zbytecznymi.


Nie pozwalaj ludziom fałszować pieniędzy,

ale i pieniądzom fałszować ludzi.


Zabierz żonom ostatnie słowo

i przypomnij mężom ich pierwsze.


Daruj naszym przyjaciołom więcej prawdy,

a prawdzie więcej przyjaciół.


Polepszaj urzędników,

przedsiębiorców i robotników,

którzy są czynni, ale nie dobroczynni.

Daj rządzącym lepszą polszczyznę,

a Polsce lepszy rząd.


Panie, spraw,

abyśmy wszyscy dostali się do nieba,

Ale nie zaraz!


Życzenia Noworoczne z 1883 roku









.¤°“˜¨¨★

´¨`˜“°¤.¸★

    ¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•
¸.•´¸.•*´¨) 2014..
.•´,•*´¨)¸.•*¨)....
¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)2014...
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*
  ¸.•*´¨)  _2014___________
    _____.'______       ' .
  .'░░░░░ ░░  . ' .   ░░ \
  /░░  ....░ \ ...░░ |
 |░ SZCZĘŚLIWEGO. |    ../
  \░ NOWEGO      /     .´
  `.░░  ROKU   ░.´  , ´
    `.░░░░░  ░,´╭╯
        ╰╮╭╯  /_\
           /_\      /_\
           /_\      /_\
           /_\      /_\
           /_\      /_\
                   /_\ _╭╯  ╰╮

Życzę Ci od serca,
by każda łza w oku
miała smak szczęścia,
by nadziei płomienie
nie gasły w mroku
i każde marzenie
spełniło się w Nowym 2014 Roku!!!



W Nowym Roku życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności,

potęgi miłości, siły młodości,

samych spokojnych, pogodnych dni
i mnóstwa cudownych i wzniosłych chwil.
Niech taneczny, lekki krok
będzie z Tobą cały rok.
Niech prowadzi Cię bez stresu
od sukcesu do sukcesu .






Szczęśliwego Nowego Roku, Drodzy Czytelnicy, Przyjaciele, Sympatycy i Przechodnie ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz