1 czerwca 2013

Newsy :)



Dziś trochę wieści ode mnie ;) Czuję się dość dobrze, trochę kuleję, bo nie mam skóry na pięcie, zeszła po odleżynie, ale jest coraz lepiej, kolano też dobrzeje ;) Ale nadal poruszam się o kulach, jeszcze za bardzo się chwieję, żeby chodzić bez nich ;p


Odpoczywam, nadrabiam zaległości na uczelni, rozwijam swoje pasje ;)

Jestem w trakcie pracy naukowej: przygotowuję swoją pierwszą w życiu książkę :D (!!!)

No i zaczęłam redagować na polskojęzycznej Wikipedii :)

Oto moje 2 pierwsze hasła (jeszcze czekają na edycję innych, bardziej doświadczonych redaktorów): Małowidz oraz Nakieł. Zamierzam redagować hasła regionalne oraz historyczne. Może z czasem coś więcej, zobaczymy ;)

Tylko pogoda mogłaby być już letnia, a nie ciągle deszcz i burze, nie sądzicie? :)





Zapraszam na stronę na fb: KLIK.


Niedługo kolejna porcja ciekawych postów :) Stay tuned! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz