11 czerwca 2013

FANPAGE NA FACEBOOKU


Zachęcam Was serdecznie do zajrzenia na stronę, którą prowadzę na Facebooku, a która jest powiązana z tym blogiem. Znajdziecie ją pod adresem: KLIK lub kilkając w baner "Find me on Facebook", który jest umieszczony na blogu.




Kiedy tylko skończę zaliczenia, co, mam nadzieję, nastąpi do końca czerwca, plus odwiedzę kilku lekarzy (btw, wczoraj znów wylądowałam w szpitalu... Ale jestem z powrotem! :P), biorę się za intensywną pracę blogowo-badawczą (historyczną). Czeka na mnie książka do napisania oraz mnóstwo pomysłów do zrealizowania, nie tylko takich związanych z blogiem. Ale nie martwcie się, o Was też nie zapomnę :D Będzie sporo ciekawych postów, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Tak też jest na Fanpage'u. Motywujące myśli KLIK, coś do pośmiania, czyli KIPKALMy, o których ostatnio pisałam KLIK, sporo regionaliów z terenu gminy Jednorożec: KLIKKLIK i KLIK, myśli na każdy dzień roku KLIK, a także mnóstwo ciekawostek: od rocznic historycznych przez wiadomości o stypendiach, ważne informacje dla studentów i uczniów i wiele innych, fajnych  udostępnień. Zapraszam! :)


Przesyłam duużo pozytywnej energii! :) :*




Do następnego! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz