4 marca 2013

TUDOROWIE. Coś nie tylko dla historyków

Na zajęciach z historii nowożytnej zajmuję się tematem "Anglia pod rządami kobiet (Maria Tudor, Elżbieta I) – wybrane zagadnienia". Chciałam się z Wami podzielić dwiema rzeczami: filmem, który oglądaliśmy na pierwszych zajęciach oraz ciekawą książką.

Poniżej zdjęcia z cienkiej książeczki "Straszne czasy Tudorów". Z góry przepraszam za kilka zdjęć, które są złej jakości, w wolnej chwili je "wymienię" (kliknij na obrazek, a się powiększy). Uznałam jednak, że to na tyle ciekawe, że nie mogę czekać, by się z Wami tym podzielić później, muszę teraz ;) Niżej "A History Of Britain by Simon Shama". Bardzo ciekawe filmy, nie tylko dla historyka, to raczej programy popularnonaukowe, ale warte polecenia.

Miłej lektury/oglądania! ;)






































































Dorzucam też kolejną część serii, odcinek o Elżbiecie Tudor. Enjoy!



Oglądacie/oglądaliście serial o Tudorach? Jakie są Wasze wrażenia (ja nie oglądałam:P)?



Do następnego! :)




2 komentarze:

  1. Gdzie studiujesz historię?

    PS. Ten od bloga o Kurpiach to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na UW, II rok licencjatu.

      PS. domyśliłam się jak tylko zobaczyłam powiadomienie o komentarzu :D

      Usuń