21 marca 2013

Miłość we wszystkich językach świata


Ostatnio wypatrzyłam u przyjaciółki na półce świetną książkę :) Poniżej skany, myślę, że kogoś może to zaciekawić. Książka to historia miłości w różnych językach. Słyszałam kiedyś, że jeśli znasz języki obce to tak, jakbyś kilka razy przeżywał życie, tyle razy, ile znasz języków. Ciekawe, czy to dotyczy też podstawowej znajomości jakiegoś języka? :P Jeśli tak, to ja żyję 5 razy :D

Zapraszam do zapoznania się z książką, zawiera sporo cennych informacji nie tylko dla językowców czy kulturoznawców, ale może być też przyjemną lekturą dla każdego zainteresowanego ;)








































































































A Wy, w ilu językach potraficie mówić? :) Czekam na komentarze ;)

Jednocześnie przepraszam, że ostatnio nie mam czasu na nowe posty, ten semestr jest strrasznie ciężki, zajęcia mam od rana do wieczora, dosłownie :/ Ale dam radę! :)


Do następnego! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz