20 lipca 2012

Pierwszy post na blogu


To mój pierwszy post ;)

Pomysł na bloga powstał, gdy znalazłam informacje o konkursie "Moje stypendium-Opowieści stypendialne", jakoś w czerwcu, pod koniec roku akademickiego. Pomyślałam sobie: Czemu nie? :) Zbierałam się, zbierałam, 3 tygodnie moich wakacji minęły i dziś nastąpił ten dzień :D I szalony pomysł: zakładam bloga :D



Nagrody przygotuje Fundacja "Dobra Sieć".



Mój blog będzie opowieścią o tym, jak udało mi się rozwijać z pomocą środków otrzymanych ze stypendiów. Opowiem Wam, jak wspominam starania o wsparcie finansowe, co pomogło mi je dostać i jak teraz je wykorzystuję :)

W roku szkolnym 2010/2011 byłam stypendystką "Regionalnego programu stypendialnego dla uczniów szczególnie uzdolnionych w województwie mazowieckim", przyznawanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego ze środków Europejskiego Funduszu Stypendialnego (info tutaj).
Natomiast aktualnie, aż do ukończenia pięcioletniego okresu studiów w 2016 roku, jestem stypendystką programu Indeks Start2Star, przyznawanego przez Fundację Leszka i Jolanty Czarneckich (info tutaj).

Chciałabym, aby ten blog był odbierany jako źródło informacji o tym, jak sobie radzić z ubieganiem się o stypendia, także jak pisać prace olimpiadowe, nie tylko z historii ;) 


Będzie się działo, zostańcie ze mną!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz